MAGAZÍN KOMORNÍK

OKRESNÍ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA DĚČÍN

Publikováno: 17. 8. 2024

Autor: Martin Zíka - OHK Děčín

Obor: Cestovní ruch

Lokalita: Děčín

Prezentace výrobku nebo služby:

AKCE V ÚSTECKÉM KRAJI MŮŽETE VYUŽÍT PRO SVOU PROPAGACI

Na webu Turistického magazínu (www.turisticky-magazin.cz) je již třetím rokem provozována virtuální výlepová plocha s plakáty propagujícími zajímavé akce pro veřejnost, které se konají v Ústeckém kraji. Postupem času se z této aplikace stal vyhledávaný přehled festivalů, slavností, kulturních akcí, výstav, společenských událostí a nejrůznějších aktivit s měsíční návštěvností přesahující 20 tisíc návštěv. Je to tedy i zajímavá příležitost k propagaci.

Akce v Ústeckém kraji - virtuální výlepová plocha Turistického magazínu.

Přehled akcí Ústeckého kraje je největší virtuální výlepovou plochou, kterou provozuje Turistický magazín. Přispívají do ní turistická informační centra. Nabídku akcí je možné filtrovat podle témat a okresů. Tuto možnost propagace mohou využít i podnikatelé.

Foto: Sken aplikace Akce Ústecký kraj

Jde o to, že umístěním plakátu se svou nabídkou mezi pozvánky na veřejné akce sice nezacílíte přímo na konkrétního zákazníka, ale s vysokou pravděpodobností vás nepřehlédnou ti, kdo se zajímají o turistiku spojenou s kulturním a společenským životem. Tento způsob propagace se tedy hodí zejména pro služby cestovnímu ruchu a výrobce regionálních produktů. Elegantním způsobem tak zviditelníte svou značku nebo výrobek. Protože ke každému plakátu lze vložit další informace včetně webové adresy vašeho firemního webu, můžete tím efektivně podpořit dohledatelnost a návštěvnost své firmy.

Kreativnější podnikatelé pak mohou tohoto propagačního nástroje využít ještě lépe, a to tím, když sami uspořádají veřejnou akci, kterou šikovně propojí se svým byznysem. Jako příklad můžeme uvést různá vinobraní, slavnosti cibule, žateckou Dočesnou, pivní festivaly, Ciderfest, Sklářské slavnosti, Bylinkový den, trhy lokálních produktů a mnohé další.

Propagace v přehledu akcí Ústeckého kraje se pochopitelně nehodí pro každou firmu, ale při troše nápaditosti se dá docílit zviditelnění třeba i z pozice sponzora. Největší příležitost je to samozřejmě pro poskytovatele služeb turistům, jako jsou ubytovací a gastronomické služby, zážitkové programy a podobně, protože Turistický magazín čtou právě lidé s tímto zaměřením.

Pokud byste měli o propagaci v přehledu akcí Ústeckého kraje zájem, neváhejte a kontaktujte přímo redakci Turistického magazínu na adrese redakce@turisticky-magazin.cz.

JINÉ ČLÁNKY